مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

با توجه به امکانات نرم افزار اکسل و در عین حال سادگی و سهولت استفاده از آن ،ما در این مرکز سعی داریم تا برنامه ها و نرم افزار های ساده و کاربردی اختصاصی برای مشاغل و کسب و کار های مختلف را در قالب فایل های اکسل با استفاده از قابلیت های برنامه نویسی VBA و ماکرو نویسی در اکسل طراحی و منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

معرفی مرکز دانلود کاربردی اکسل - ExcelAppsCenter

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ

معرفی مختصر مرکز دانلود کاربردی اکسل

شروع کار ما توسط یک تیم دانشجویی از سال 1391 بوده و تا کنون بیشتر از 500 نوع نرم افزار و برنامه تحت اکسل و فایل های متفرقه در زمینه های مختلف تجاری و صنعتی و یا شخصی برای مشتریان خود طراحی و یا بهینه سازی کرده ایم . نسخه های کمی از این فایلها و برنامه ها به صورت رایگان و البته محدود در این تارنما در دسترس شما قرار داده شده تا هم به عنوان نمونه کار و ویترینی برای فعالیتهای ما بوده و هم برای دادن ایده اولیه و تصوری از قابلیت های نرم افزار اکسل برای شما کاربران و سروران گرامی باشد.


# مشتریان ما اغلب شامل گروه های ذیر هستند :

1 - دانش آموزان و دانشجویان در سطوح مختلف تحصیلی

2 - مربیان ، معلمان ، دبیران و اساتید حوزه تدریس و آموزش

3 - کارشناسان و یا مدیران مشغول در انواع صنایع و شرکت ها

4 - کارمندان و نیروهای مرتبط با مسایل اداری و خدماتی و مالی

5 - صاحبان مشاغل آزادی که نیاز به ثبت و نگهداری هرگونه اطلاعات دارند

به طور کلی همه کسانی که به نحوی نیاز به انجام محاسبات زیاد یا تکراری، ثبت و آرشیو اطلاعات مختلف و گزارش گیری از آنها، ارائه مطالب و گزارش به هر شکل و در هر زمینه ای، گردآوری و دسته بندی دیتاهای مختلف و بیان و ارائه آنها با جداول و نمودار و سایر موارد مرتبط با اینها می باشند، امکان استفاده از خدمات ما را خواهند داشت.


# مراحل دریافت سفارش و  انجام کار بر طبق روال زیر خواهد بود :

1 - تماس با ما از طریق ایمیل مستقیم یا فرم تماس و ارسال اطلاعات اولیه مورد نیاز

2 - پاسخ ما به درخواست شما از طریق ایمیل و کسب اطلاعات تکمیلی - در اسرع وقت

3 - بررسی سفارش شما و براورد حدودی هزینه کار و اعلام به شما با صدور شماره سفارش

4 - اتمام طراحی و اعلام به شما جهت پرداخت وجه سفارش ، زمان آن وابسته به حجم کار 

5 - ارسال فایل برنامه اختصاصی به همراه راهنمای استفاده برای شما - به آدرس ایمیل تان

6 - پشتیبانی تا آشنایی کامل شما با نحوه استفاده و رفع تمامی نقصها و مشکلات احتمالی

** قیمت های برآورد شده از حداقل 15 هزار تومان بسته به حجم کار و زمانی که صرف می شود متغیر خواهد بود. سعی بر ان خواهد شد تا حداقل هزینه برای کارها در نظر گرفته شود تا رضایت شما دوستان و کاربران عزیز همیشه همراه و پشتیبان ما باشد.


# نحوه پرداخت وجه تعیین شده برنامه ها و سفارشات :

برای سهولت و راحتی شما کاربران و همراهان عزیز امکان پرداخت وجوه تعیین شده هم از طریق پرداخت مستقیم با اعلام شماره حساب و کارت شتابی بانکی متعلق به طراحان برنامه ها و هم از طریق اینترنت و به صورت انلاین با امکان پرداخت توسط همه کارت های عضو شتاب فراهم شده است ! هر کدام که برای شما امکان پذیر و سهل تر باشد مورد تایید ما نیز هست.

# برای دریافت اطلاعات کارت و شماره حساب بانکی و همچنین لینک واریز انلاین وجوه لطفا از طریق ایمیل مستقیم با ما تماس بگیرید.

آدرس قبلی ما :   www.excelapps.blogfa.com

نظرات  (۲۱)

  • عزیزاله مددی
  • با سلام

    من براتون پیغامگذاشتم  اصلا بررسی نشد با شماره تماس 09020860400

     

    من متقاضی فایل شماره 145401 هستم  منتها ی اشگال عمده دارد که طرفی که مثلا وام می گیرد و یا قسط پرداخت می کند

    بخواهیم ازش گزارش کلی ونحوه دریافت وپرداخت  ی مشتری بصورت خاص بررسی کنیم در فایل 145401 وجود نداردراهنمایی میفرمایید 

    در ضمن در ایتا هم پیام دادم   کسی جوابگونیست

    اصلا کسی دارید جوابگو باشد

    دوتا شماره  تماس

    09192700295

    09020860400

    مددی

    ضمنا مناینیل ندارم

    ایتا

    روبیکا دارم

    پاسخ:
    سلام در ایتا پیام ها بررسی می شوند و در ایمیل نیز چک می شوند. برای ویرایش اختصاصی می توانید نسخه اصلی را خریداری نموده و ارسال کنید با توضیح تغییرات لازم. در صورت امکان بررسی و اعمال خواهد شد. با تشکر

    سلام وقت بخیر من برنامه 147202 در تاریخ 1400/11/10 به مبلغ 400،000 ریال خریداری کرده ام اما متاسفانه برنامه زیب شده باز نمیشود 

    پاسخ:
    سلام فایل زیپ رمز ندارد و راحت اکسترکت می شود. از درست بودن برنامه winrar روی سیستم خودتان مطمین شوید

    سلام وقت بخیر -کد120202خریداری کردم درخواست پسوورد VBA دارم 

    ایمیل زدم اما پاسخی ندادید

    پاسخ:
    سلام بررسی شده است/ واتس اپ هم می توانید اعلام بفرمائید
  • قدیر فدوی
  • سلام  وقت بخیر لینک رایگان برام دانلود شده ایمیل زدم واتساپ وتگرام هم شده لطفا پیگیری کنید با تشکر فدوی

    پاسخ:
    سلام طبق توضیحات موجود انلاین فایل اصلی را می توانید خریداری نمائید. در صورت عدم امکان نحو واریز نقدی  و ارسال فایل را دنبال کنید.

    سلام من کشاورز هستم برنامه 145401 رو خریداری کردم برنامه ارور run-time error2147352571(8002005) رو میده و نمیزاره من داده ای ثبت کنم لطفا راهنمائی بفرمائید ممنون

    پاسخ:
    سلام یا در قسمت های فرمول دار اطلاعات وارد کرده اید .و یا ردیف ستون اضافه کردین و کدها رو بهم ریختین. فایل حاوی دیتا رو از طریق ایمیل  ارسال کنید تا بررسی بشه

    با سلام و خسته نباشید من مشکلمو ایمیل کردم ولی خیلی وقته منتظرم که شما جواب بدین . میخام نرم افزار و ارتقا بدم به سلول های بیشتر لطفا جواب بدید ممنون

    پاسخ:
    سلام درخوسا شما بررسی شده و پاسخ داده شده است. با تشکر از خرید شما

    با سلام 

    من سلگی هستم در خصوص فایل 142201 جهت ورود اطلاعات مشکل دارم 

     

    پاسخ:
    سلام لطفا صفحه راهنما را کامل مطالعه بفرمائید . توضیحات لازم داده شده است. در صورت عدم کفایت از طریق ایمیل ارتباط بگیرید تا بررسی کنیم

    باسلام بنده نرم افزار را خریداری کردم ووجه از حساب بنده کم شده ولی رمز برای دانلود فایل دادهنشده است لطفا راهنمایی بفرمایید چه کاری باید انجام بدهم

    پاسخ:
    سلام - کد فایل را از طریق ایمیل اعلام بفرمائید و تاریخ پرداخت را ذکر کنید تا برایتان ارسال کنیم
     راهنمایی؟؟؟// در مورد مغایرت مانده تسهیلات با بانک .و....
    سلام وعرض ادب .....
    نیاز ب کمک و راهنمایی دارم ... درمورد اینکه.........
    بنده یه وام از بانک رفاه گرفتم و از اینکه بعضی از اقساط سر موعد پرداخت نشد.... و یا اینکه بعضی از اقساط یکجا پرداخت نشد و ب صورت خورد ... خورد پرداختم... 
    الان با بانک ب مشکل برخوردم و حساب پرداختی من با بانک مغایرت داره.... و اصلا نمیتونم ب رئیس شعبه بفهمونم ک اشتباه کردید و دارید از من سود زیادی میگیرید.... 
    حالا .... نمیدونم چیکار کنم .... 
    سوال اول؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ ایا من میتونم کل اطلاعات تسهیلات گرفته شده رو ( پرداختها- دیر کردها و؟////// در اختیار کسی ک در این زمینه فعالیت داره بذارم و ایشان دقیق محاسبه کنه و منو از این شک نجاتم بده ( حق الزحمه هم هر چی شد.. روی چشم تقدیم کنم)


    سوال دوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواستم بپرسم ایا نرم افزاری هست که اساتید معرفی کنن... که خودم بتونم اطلاعات وام گرفته شده رو از روز اول ثبت کنم و پرداختی رو ثبت کنم ک بتونم ب صورت دقیق جریمه تاخیر اقساط رو محاسبه کنم و خلاصه بگم ....بتونم محکم جلو این رئیس بانک بایستم.... و اگه حق با منه .... بگیرم .... 

    شرمنده متن خیلی طولانی شد..... منتظر جوابتون هستم
    پاسخ:
    سلام - از طریق ایمیل پاسخ داده شد.
    سلام با تشکر از شما :

    لینک دانلودش کجاست ؟
    پاسخ:
    با سلام - لینک های نوشته شده با عنوان : دانلود نسخه رایگان برنامه یا با کد برنامه یا تصویر سبز رنگ !
    با سلام،واقعا ازتون ممنونم که همچین برنامه ای تعریف کردین.من از برنامه ثبت اطلاعات فروش و دریافتها و پرداختها و گزارشات و محاسبات(کد فایل:1442 نسخه برنامه:1)میخوام برا فروشگاه استفاده کنم و متآسفانه نمیشه بیش از 300 کالا رو تعریف کرد.میخواستم در صورت امکان رمز رو بهم بدین که بتونم همون قسمت انبار رو ویرایش کنم و بشه 100کالای دیگه بهش اضافه نمود.کمکم کنید ممنون میشم
    پاسخ:
    ا سلام - لطفا از طریق ایمیل درخوست و توضیحات خود را مشروح ارسال بفرمائید تا بررسی کنیم / با سپاس
  • سعید تمیزکار
  • با سلام لطفا بنده قصد خرید گزینه ورود وخروج پرسنل روانه وماهیانه تحت اکسل 2016رادارم ضمن ارایه نمونه ازمایشی ترتیب پرداخت ودریافت فایل را بفرمایید
    پاسخ:
    سلام - از طریق ایمیل پیام بدهید و کد فایل و نسخه برنامه را هم ذکر بفرمائید.
    با سلام
    ما یه فروشگاه اینترنتی هستیم یه برنامه برای ثبت فروش ها
    هزینه ها
    انبارداری
    بدهکار و بستانکاری به ۸ تا شرکت 
    محاسبه سود خالص و زیان 
    کدوم محصول را پیشنهاد می دید
    پاسخ:
    سلام - در لینک معرفی برنامه ها بر اساس موضوعات کاری می توانید در شاحه مد نطرتان برخی برنامه های موجود مناسب را بررسی بفرمائید.
    سلام . قیمت برنامه ای که بتونه حسابداری یک فروشگاه کوچک انجام بده چقدر هست ؟ با تشکر 
    پاسخ:
    سلام - برنامه های خرید و فروش با قیمت های متفاوت موجود است. در لینک بر اساس موضوعات کاری در شاخه مربوطه می توانید بررسی کنید.
  • علی فنایی
  • این وبلاگ شما واقعا باعث افتخار هست. من نرم افزار تعمیرات رو دانلود کردم بعد که وارد سایت شما شدم متوجه بسیاری از نرم افزارهای دیگه شما هم شدم. واقعا فوق العاده بود. دقیقا همون چیزی که احتیاج داشتم. واقعا حیف نیست با این همه مطالب ارزشمند یه وبسایت ندارید؟ البته اینجا هم خوب هست. خیلی جمع و جور. فقط دو تا سوال داشتم.
    شما یه نرم افزاری برای ثبت و ارسال ریمایندر ایمیل برای قراردادها هم دارید که عین همون قبلی تاریخ شمسی رو هم ساپورت کنه؟
    و سوال دوم اینکه این نرم افزار برای اضافه کردن ردیف به پسورد احتیاج داشت برای Unprotect کردنش چی باید بزنیم؟ ممنون.

    پاسخ:
    با سلام خدمت شما و تشکر از حسن نظرتان که باعث دلگرمی ماست. این تارنما صرفا جهت انتشار نمونه کارهای گروه ماست و ببشتر برای جذب کاربران گرامی جهت انجام پروژه ها و سفارشات تخصصی می باشد. برای استفاده از فایل های رایگان به صورت نامحدود می توانید فایل های اصلی و دائمی آنها را تهیه کنید.
  • وحید تبریزلی
  • مطلبی که فراموش کردم بپرسم ، در خصوص پرداخت مشتریاس که اغلب به صورت چکی، گاها نقدی یا حتی مانده حساب هستش.
    محصولی که میخوام خریداری کنم باید حتما امکان ثبت واریزی و چک  رو داشته باشه
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما - برنامه مدیریت خرید و فروش و انبارداری و دریافت و پرداخت برای کسب و کارهای کوچک موجود است. برنامه نامحدود و دائمی بوده تعریف کالا و مشتری و تامین کننده نامحدود خواهد بود. در اینده نیز میتوانید در صورت نیاز ایتی را افزوده یا کم کنید ( ما برایتان اعمال خواهیم کرد ). برای اطلاع از قیمت و شرایط از طریق ایمیل تماس بگیرید.
  • وحید تبریزلی
  • سلام خسته نباشین
    دنبال محصولی میگردم که کارش شبیه به کار هلو یا پازار باشه.
    موارد اصلی که لازم دارم: ثبت کالا ، ثبت مشتریان ، فاکتور خرید و فاکتور فروش با امکان اعمال درصد تخفیف، ، صورت حساب ها و گزارشات مالی و معین مشتریان هستش. اگر امکان نمایش انبار و موجودی انبار هم باشه که عالی میشه.
    چیزی که لازم دارم واسه یه شرکت خرید و فروش کوچک  با طرف حساب های مشخص و محدوده.
    به نظرتون از کدوم محصولتون باید استفاده کنم؟
    و اینکه فایل محصولاتتون واسه تغیرات و اضافه کردن امکانات باز هست یا نه؟ اگه هست میتونم بعدا اگه نیاز بود سفارشی واسه اضافه کردن به محصوله خریداری شده داشته باشم؟
    خیلی ممنون از زحماتتون، ممنون میشم راهنماییم بکنین
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما - برنامه مدیریت خرید و فروش و انبارداری و دریافت و پرداخت برای کسب و کارهای کوچک موجود است. برنامه نامحدود و دائمی بوده تعریف کالا و مشتری و تامین کننده نامحدود خواهد بود. در اینده نیز میتوانید در صورت نیاز ایتی را افزوده یا کم کنید ( ما برایتان اعمال خواهیم کرد ). برای اطلاع از قیمت و شرایط از طریق ایمیل تماس بگیرید.
    سلام من برنامه حسابداری مساجد با قابلیت داشتن دفاتر روزانه و همچنین برای دیگر حساب ها باشد.لطفا کمک کنید.
    پاسخ:
    با سلام - لطفا توضیحات کاملی از انچه نیاز دارید در برنامه ایجاد و یا ویرایش شود از طریق ایمیل ارسال بفرمائید تا بررسی کنیم.
  • امین کاظمی
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده برای انبار گردانی و حسابرسی انبار اعم از ثبت: ورود خروج عودت کالا و کلا انبار گردانی به صورت ماهیانه و سه ماهه و شش ماهه و سالیانه با خروجی گزارشات اعم از به تفکیک نفرات و کالا ورود و خروج - و به تفکیک ورود خروج کالا و موجودی انبار نیاز دارم/ پیشنهاد شما در این رابطه چیه؟ اگر چنین برنامه ای ندارید برنامه های ذیل را به صورت ثبت رکورد بالا نیاز دارم. لطفا قیمت و طریقه ارسال را بفرمایید. کاظمی
    الف:
    نام برنامه: صدور و ثبت حواله های ورود و خروج کالا به انبار ، کنترل موجودی انبار  
    کد: #1#1477
    ب:
    نام برنامه: برنامه صدور حواله خروج از انبار ، کسر از موجودی و انبار گردانی خودکار
    کد: #1#1434
    ج:
    نام برنامه: برنامه ثبت حواله های خروج و ورود و برگشت کالا به انبار ، صدور فاکتور فروش
    کد: #1#1466

    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب ، قیمت برنامه ها و نحوه واریز و ارسال فایل های نامحدود به ایمیل تان ارسال شده است !
    سلام

    لطفا جهت استفاده از برنامه دریافت وپرداخت و چک راهنمایی بفرمایید
    پاسخ:
    سلام - از طریق ایمیل اعلام شده مستقیم مکاتبه بفرمائید.
    بسیار از مطالب مفید شما استفاده کردم ! متشکر
    پاسخ:
    سلام - تشکر از لطف شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی