مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

با توجه به امکانات نرم افزار اکسل و در عین حال سادگی و سهولت استفاده از آن ،ما در این مرکز سعی داریم تا برنامه ها و نرم افزار های ساده و کاربردی اختصاصی برای مشاغل و کسب و کار های مختلف را در قالب فایل های اکسل با استفاده از قابلیت های برنامه نویسی VBA و ماکرو نویسی در اکسل طراحی و منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

کد فایل :  131301

عنوان : برنامه ثبت فاکتور فروش و صدور رسید مشتری مختص رستوران و فست فود و کافی شاپ ، تعریف انواع منو برای غذاها ، گزارش درآمد و فروش


دانلود نسخه رایگان       l      راهنمای خرید       l    خرید کلمه عبور       l     دانلود نسخه نامحدود


این برنامه که تحت اکسل طراحی شده و کاربری اسانی دارد ، امکان ثبت اطلاعات فروش شما در سیستم های مختص فست فود ها و رستوران ها و کافی شاپ ها را دارد. آیتم های اصلی زیر در برنامه دیده شده است.

1 - ثبت سفارش از طریق منوهای اصلی و فرعی
2 - فرم یا رسید سفارش برای مشتری و صندوق
3 - شماره و تاریخ شمسی و ساعت خودکار رسید
4 - ثبت اطلاعات سفارش مشتریان و امکان ویرایش
5 - ثبت اطلاعات تماس و مشخصات مشتریان ویژه
6 - تعیین تخفیف یا هزینه سرویس و مالیات در رسید
7 - تعریف انواع لیست های غذا در منوی اصلی و فرعی
8 - گزارش سرجمع فروش هر نوع غذا به تفکیک لیست
9 - گزارش سرجمع مالی فروش در بازه تاریخ دلخواه

توجه : نسخه رایگان برنامه محدود بوده و رمز گذاری شده است. این نسخه صرفا جهت آشنایی با محیط برنامه و بررسی قابلیت ها و کارکرد های طراحی شده می باشد و پس از پر شدن جداول محدود دیتا قفل خواهد شد. در نسخه نامحدود برنامه ، همه امکانات نسخه رایگان فعال است با این تفاوت اساسی که قابلیت ثبت دیتا در جداول و تنظیمات برنامه نامحدود و دائمی خواهد بود. صفحات فایل رمز نداشته و می توانید عناوین و فرمول ها را در صورت تسلط ویرایش نموده و صفحات جدید در فایل اضافه کنید. نسخه نامحدود دارای پشتیبانی فنی دائمی بوده و هر زمان که نیاز به توسعه یا تغییری داشته باشید، در صورت امکان ما برایتان اعمال خواهیم کرد.
 
 
 
 

نظرات  (۵)

سلام. در نسخه نامحدود چطور میشه در قسمت فهرست، تعداد ردیف ها رو از شش ردیف بیشتر کرد؟ چون ممکنه تعداد غذاهای سفارش داده شده از 6 مورد بیشتر باشه. ممنون

پاسخ:
سلام می توانید دو تا فاکتور یا رسید ثبت کنید !
سلام قابلیت وبرایش در سطر ها ستون ها وجود ندارد و نسخه نامحدود را خربداری نمودم اما به لیست سفارشات نمیتوانم سطر ستون اضافه کنم
پاسخ:
سلام در نسخه های نامحدود صفحه قفل شده ولی رمز ندارد ! قفل را باز کنید و اضافه کنید.
سلام
من این فایل رو خریداری و دانلود نمودم ولی وقت که میخوام وارم قسمت کدنویسیش بشم دوباره پسور می خواد که متاسفانه پسورد دانلود که اینجا نادرست است و پسورد را ندارم پس چگونه باید تغییرات دلخواهم را اعمال نمایم؟؟
پاسخ:
سلام - فایل های اصلی در ثبت اطلاعات نامحدود و دائمی هستند و صفحات رمز ندارند ! کدهای vb در اختیار طراح است و حق استفاده و بهره برداری برای ایشان محفوظ ! اگر به رمز کدها نیاز دارید ایمیل بزنید تا با طراح مذاکره کنید.
سلام
از کجا می توان اموزش کدنویسی را دریافت کرد.
سایت خاصی دارد؟
پاسخ:
سلام - آموزش های لازم اکثرا در محیط اینترنت و کتاب ها وجود دارد. باید وقت بگذارید و مطالعه کنید. البته ما هم در حال نوشتن کتاب آموزش راحت vba هستم ..
سلام
چطوری می توان فرم انتخاب سفارش در اکسل طراحی کرد.
نرم افزار خاصی دارد؟
باتشکر
پاسخ:
سلام - نیاز به دانستن کد نویسی در اکسل دارید ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی