مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

با توجه به امکانات نرم افزار اکسل و در عین حال سادگی و سهولت استفاده از آن ،ما در این مرکز سعی داریم تا برنامه ها و نرم افزار های ساده و کاربردی اختصاصی برای مشاغل و کسب و کار های مختلف را در قالب فایل های اکسل با استفاده از قابلیت های برنامه نویسی VBA و ماکرو نویسی در اکسل طراحی و منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

نظرسنجی مرکز دانلود کاربردی اکسل

از شما کاربران عزیز و یا مشتریان گرامی که هر یک از برنامه ها یا فایل های مرکز دانلود کاربردی اکسل را دریافت و استفاده کرده اید ، تقاضا میکنیم تا نظرات انتقادات و یا پیشنهادات خود را در مورد کیفیت و نحوه کاربری برنامه ها و سرعت و دقت خدمات ما و یا میزان کاربردی و مفید بودن فایل ها و برنامه ها، در قسمت نظرات همین پست مطرح نموده و در صورت تمایل نظرسنجی موجود نیز شرکت کنید. نتایج این امر نقشه راهی برای ارائه بهتر خدمات ما در آینده خواهد بود.

شرکت در نظرسنجی

نظرات  (۴۵)

  • سیامک ژاله رجبی
  • سلام فایل 123701 برای مساجد ورژن جدید 02 و بالاتر رو داره؟ ممنون

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب - در صورت انتشار نسخه جدید در لینک خرید برنامه می توانید کد فایل یا عنوان فایل را چک کنید تا نسخه جدید مشاهده شود . با تشکر

    سلام

    خوشبختانه کد خرید جایی یاداشت کرده بودم دوباره دانلود کردم

    سپاسگذارم

    سلام من فایل 141801 رو دانلود کردم .. میخواستم ببینم میشه ی صفحه گزارش کلی ماهانه هم داشته باشه؟ مثلا در فلان ماه کالای فلان چقدر خروج و ورود داشته 

    پاسخ:
    سلام می توانید صفحه جدید با فرمول نویسی خودتان اضافه بفرمائید یا از pivote table ها استفاده کنید و یا جدول دیتا را ویرایش کنید. / با ارسال برنامه نامحدود برای ما نیز می توانیم برایتان اضافه کنیم

    لطفا ایمیلتون رو چک کنید.

    پاسخ:
    سلام معمولا به صورت هفته ای همه نامه ها بررسی و پاسخ داده می شوند

    سلام و خسته نباشید 

    فایل بسیار کاربردی و مناسبی نوشتید ممنونم

    تنها اشکال آن به نظرم اینه که فقط در فاکتور فروش، تخفیف درج کنید ، سود را براساس قیمت فروش و بدون تخفیف محاسبه می کنه 

    یعنی اصلا مقدار تخفیف داده شده رو از قیمت اصلی کسر نمی کنه 

    پاسخ:
    سلام در گزارشات سرجمع مبلغ کل تخفیف هارو هم اعلام میکنه که میتوانید از سود نهایی کم کنید

    سلام من برنامه 146101 و خریداری کردم ولی متاسفانه فایل خرابه و باز نمیشه . براتون 3 بار ایمیل زدم که جواب ایمیل رو برام نفرستادید . درخواست یک فایل سالم از شما دارم که دانلود کنم. لطفا رسیدگی کنید . مرسی

    پاسخ:
    سلام . فایل ها خراب نیستند ! احتمالا به جای فایل کل صفحه را دانلو.د کرده اید ! ایمیل ها چک شده و پاسخ داده شده اند

    سلام من یک نرم افزار ۱۲۰۲۰۹خرید مینیم لطفن بلد نیسم رهنمایی کنید شمارهحساب شما ارسال کنید من پول بریزم

    پاسخ:
    سلام از طریق ایمیل کد فایل رو اعلام کنید تا نحوه واریز دستی و ارسال فایل اعلام بشه بهتون
  • ولی هوشیار
  • با سلام عذر خواهی میکنم من کد برنامه ای که میخواستم 145901 بوده اشتباها کد 126801 سفارش دادم امکانش هست برام تغییرش بدید؟ راهی داره که همینو برام تغییر بدید؟

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب. امکانش که عرفا نیست چون توضیحات کامل و نمونه رایگان گذاشتیم. اما باز هم فایل حریداری شده  تان را ایمیل کنید و کد فایل جدید را اعلان کنید تا تعویض کنیم 
  • ولی هوشیار
  • سلام وقت بخیر من کد126801 را خریداری کرده ام با توجه به اینکه ماکروها فعال است ولی ارور میده میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟تمام مراحل فعال کردن ماکرو رو رفتم و درسته ولی بازم ارور میده

    پاسخ:
    سلام اگر تغییری در ردیف ها یا ستون ها ایجاد نکرده باشید و ماکروها فعال باشند اروری نخواهد داشت ! اگر موقع ذخیره کردن ارور می دهد فقط هشدار کد دار بودن فایل است و اوکی کنید. در غیر اینصورت اگر موردی هست فایل رو از طریق ایمیل ارسال کنید تا بررسی کنیم

    سلام

     

    من فایل 120202 رو خریداری کردم  اگر بخواهم تغییراتی در فاکتور های خرید فروش انجام بدم( علاوه بر نام مشتری کد اقتصادی  و سایر اطلاعت دلخواه رو اضافه کنم و هم چنین  اطلاعات خریدار و فروشنده هر دو در یک جا باشند  مثل فاکتور های رسمی)

    چطور می توانم تغغییرات دلخواه را انجام بدهم

    پاسخ:
    سلام فایل خریداری شده را ایمیل کنید تا تغییرات مد نظرتان را اعمال کنیم

    سلام 

    فایل  شماره کد فایل :  146101 آیا قابلیت صدور فاکتور ندارد؟؟

     

    پاسخ:
    سلام این فایل برای ثبت اطلاعات مالی هست و صدور فاکتور ندارد.
  • عفت غلامی
  • سلام برنامه با کد 1281 دانلود کردم میخوام تغییراتی در ستونها و ردیف ها بده واضافه کنم شما انجام میدین؟چقدر هزینش

    پاسخ:
    سلام بعد از خرید نسخه نامحدود ، فایل خریداری شده را ایمیل کنید و توضیحات لازم برای تغییرات را بیان کنید تا بررسی و اعمال کنیم
  • پیمان حقیقت
  • سلام علیکم
    خداقوت

    برنامه ۱۲۰۵۰۲ را خریدم
    برای ۲۰ بلوک ۵۰ واحدی هست
    بلوکهای ما ۱۹ واحدیه
    چطور بقیه واحدهای اضافی رو حذف کنم؟

    بعد از وارد کردن هزینه ها

    هیچ جا ثبت نمیشه و تو گزارشها دیده نمیشه چرا؟

    پاسخ:
    سلام تقسیم هزینه ها بر اساس شماره واحد و بلوک هست و ربطی به تعداد تعریف شده در تنظیمات ندارد. هزینه ها از شارژ کم می شود و بین واحدها تقسیم نمی شوند
  • محمود عبدی
  • سلام

    من برنامه 133001 نامحدود را خریداری کرده ام چطوری اطلاعات رو از قسمت رایگان به نامحدود بفرستم

    پاسخ:
    سلام فایل رایگان حاوی دیتا و فایل خریداری شده را ارسال بفرمائید تا ما برایتان اعمال کنیم
  • مهدی رادنیا
  • سلام من نرم افزار اشتباه خریدم باید چکار کنم

     

    پاسخ:
    سلام. فایل خریداری شده و کد فایل صحیح کد نظرتان را از طریق ایمیل اعلام کنید تا بررسی کنیم

    سلام من کد محصول 132301خریدم اما رمز وارد میکنم باز هم صفحات قابل ویرایش نیستن

    پاسخ:
    سلام - صفحات در فایل های نامحدود قفل شده ولی رمز ندارد! قفل را باز کنید و ویرایش کنید
  • محمد مقصود
  • سلام . برنانه 120501 را گرفتم . کاملا با آن مشکل دارم دارم پاسخگویی خوبی هم ندیدم.  ظاهرا کسی هم پاسخگوی صحیح نیست .

    پاسخ:
    سلام - صفحه راهنما را گامل مطالعه بفرمائید. باز هم اگر مشکلی بود از طریق ایمیل مکاتبه کنید تا رفع شود

    سلام

    از مطالب خوبتون بسیار ممنون هستم خیلی  عالیه .دستتون درد نکنه .

    پاسخ:
    سلام - سپاس از لطف شما :)

    سلام

    من برنامه  1247 را خریداری کردم اما باز هم محدودیدت داره. تنها 150 نوع محصول رو میتونیم تعریف کنیم.

    واسه گزارش گیری هم تنها 10 سطر رو میتونیم انتخاب کنیم.

    ممنونم

    پاسخ:
    سلام - فایل اصلی در ثبت اطلاعات نامحدود است ! فرمت گزارشات یکسان است/ اگر نیاز است بیشتر شوند ایمیل بزنید تا بررسی کنیم.
    با سلام
    ضمن تشکر بابت برنام خوبتون ، در برنامه مدیریت اپارتمانها ،در صفحه دیتا ، گزینه های هزینه ها ، ثبت دریافت و .... در بالای فرم غیر فعال میباشد . لطفا راهنمایی کنید.ممنون
    پاسخ:
    سلام - از فعال بودن ماکروهای فایل اکسل مطمئن شوید !
  • مهدی کریمی
  • سلام، من قبلاً براتون پیام ارسال کردم و نوشتم که مشکلاتی با یکی از محصولاتتون که خریداری کردم دارم و راهنمایی خواستم ولی متاسفانه پاسخی بهم ندادید. کار من همچنان نیاز به پاسخ سریع شما داره. لطفاً رسیدگی کنید. از طریف فرم اماس با ما براتون نوشتم. ممنون.
    پاسخ:
    سلام - همه ایمیل ها بررسی شده و پاسخ داده شدند/
    سلام 
    در قسمت ریپورت - در نمایش چاپ - بعضی خطوط عمودی و افقی وجود نداره و جدول گزارش  خیلی بد میشه. نسخه اصلی رو خریدم .
    پاسخ:
    سلام - احتمالا تغییراتی در فرمت داده اید ! می توانید مجدد خط کشی کنید و اصلاح کنید. در فایل اصلی صفحه قفل شده ولی رمز ندارد
    سلا من نسخه ی نامحدود برنامه ی 1271 رو دانلو کردم ولی وقتی به تنظیمات ویژال بیسک میرم باز پسورد میخواد.چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین موندم.باتشکر
    پاسخ:
    یا سلام خدمت شما - برای دریافت رمز کدهای برنامه مستقیم از طریق ایمیل تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم.
    سلام این برنامه بنظر میاد خوبه ولی من دانلود کردم اصلا هیچ جوابی بهم نمیده بطوریکه اطلاعات هم وارد کردم ولی بازم نه نموداری نه چیزی دیگه ای اگر بنا به وارد کردن اسم و مشخصات و ناحیههست که این رو میشه خودمون تو یه اکسل ساده بسازیم در ضمن برنامه تا حدودی محدوده حداقل باید باز باشه و تا نصف کار رو انجام داد تا بشه دید ایا این برنامه قابلیت خرید داره یا خیر ولی متاسفانه کار من رو راه ننداخته میشه راهنمایی کنید ببینم مشکل از من هست یا برنامه
    خوشحال میشم جواب رو به ایمیلم ارسال کنید
    ez5778@gmail.com
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما - اگر راهنما را کامل خوانده بودید ! توضیح داده شده که باید بازه گزارش را بروز کنید ! یعنی اگر اطلاعات سال 96 را دارید وارد می کنید باید بازه تاریخ مال سال 96 باشد ! برنامه رایگان محدود هست و رمز دارد ! اگر نیاز به استفاده دائمی  و نامحدود دارید می توانید فایل اصلی را خریداری نمائید که نامحدود بوده و رمز صفحات نیز ندارد ..

    سلام  ممنون از فایلهای ریگانتون

    میخواستم بگم کد 1422 همتن نقد بانک را دانلود کردم یک عیبی که داره خرج چک درآن لحاظ نشده و واخواست و استرداد در آن لحاظ نشده اگه هست راهنماییم کنید واگر نیست،ممنون میشم برام بفرستید

    پاسخ:
    سلام - ممنون از لطف شما ، امکان افزودن به برنامه را دارد ! برای ایجاد تغییرات می توانید فایل اصلی را خریداری نمائید و تغییرات مد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا اعمال کنیم.

    اول از همه ،ممنون از لطف بیکرانتون در مورد نرم افرازهای کاربردیتون

    من کد فایل 1422 نسخه 1 درمورد ثبت دریافت چک را دارم متاسفانه در این برنامتون خرج چک طراحی نشده اگه هست ممنون میشم اطلاع رسانی کنید

    پاسخ:
    سلام - در نسخه های بعدی احتمالا اعمال کنیم.
  • ایمان جاهد
  • با سلام
    احتراما من نسخه 1459 ورژن یک رو از خدمتتون خریدم
    متاسفانه بعد از ثبت یک سند امکان مشاهده آن سند وجود ندارد
    اگر امکان دارد در این خصوص راهنمایی بفرمایید
                                                 با تشکر
    پاسخ:
    سلام - لطفا ابتدا راهنمای برنامه را کامل مطالعه بفرمائید. احتمالا شماره سند را صحیح جستجو نمی کنید یا از فرمت نادرست استفاده کرده اید !
  • ایمان جاهد
  • با سلام
    و تشکر از برنامه خوبتون اگر بخواهیم به سند قبلی که ثبت زدیم بر گردیم گزینه ای وجود ندارد ؟

    پاسخ:
    سلام - در صفحه دیتا امکان مشاهده همه اطلاعات ذخیره شده وجود دارد/
    سلام من کد 1481 رو دانلود کردم و نوشته تا 50  نفر میشه مرخصی ها رو ثبت کرد و لی تو قسمت data ارور پسورد پروتکت میده یدونه هم نمیشه ثبت کرد که!!!
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما - همانطور که در صفحه راهنمای فایل توضیح داده شده است ، فایل های رایگان محدود هستند ! برای استفاده نامحدود و دائمی می توانید فایل اصلی را خریداری نمائید. 
    ** به صورت انلاین و در لینک "خرید برنامه" یا تماس مستقیم از طریق ایمیل اعلام شده در قسمت تماس با ما **

    با سلام . لطفا به ایمیلهای ارسالی اینجانب جواب بفرمایید .چون ضروریه .ممنون

    پاسخ:
    سلام - همه موارد پاسخ داده شده اند !
  • حسین رجبلو
  • سلام ببخشید ممکنه بفرمایید چطوری قفل رو بردارم ؟
    پاسخ:
    سلام - فایل های رایگان محدود و رمزدار هستند. برای برداشته شدن رمز صفحات و استفاده نامحدود می توانید فایل اصلی را از طریق لینک "خرید برنامه" تهیه کنید.
    با سلاک من نسخه 1477 رو خریداری کردم ولی لیست موجودی انبار فقط تا  100 آیتم رو پوشش میدهد در حالیکه تعداد کالای انبار من حداقل 200 آیتم میباشد . چه باید بکنم ؟؟؟/
    پاسخ:
    سلام - صفحات برای بهم نریختن قفل شده اند ولی رمز ندارند ! قفل صفحه را برداشته و به تعداد دلخواه ردیف اضافه کنید.
    سلام
    اگه میشه در قسمت تماس با ما شماره تلفن بذارین .
    پاسخ:

    با سلام - راه ارتباطی اصلی ما از طریق ایمیل می باشد. بدلیل کار با طراحان مختلف و پشتیبانی برنامه های خودشان الزاما می بایست اطلاعات و توضیحات و سفارشات مکتوب ارسال و بررسی شوند.

    سلام بابت برنامه خوبتون ممنونم.

    فقط ی سوالی داشتم .در فایل کد 1459 چطور میتونم سندی که صادر شده رو ویرایش کنم؟ممنون میشم جواب بدید.

    پاسخ:
    سلام - در صفحع دیتا که ارشیو همه اسناد ثبت شده قابل مشاهده است می توانید مبالغ یا تاریخ یا هرچیزی را اصلاح کنید ! اگر ویرایش ها زیاد است می توانید کل ردیف های مربوطه به ان سند را از این صفحه حذف کرده و دوباره ان سند را از طریق فرم ثبت کنید.
    سلام و با تشکر برنامه قرض الحسنه خانوادگی  که اسمش روشه قرض الحسنه .متاسفانه برنامه شما بخش پرداخت وام را نداره لطفا اضافه کنید
    پاسخ:
    سلام و تشکر از اظهار لطف شما ، در نسخه های بعدی حتما این ایتم اضافه خواهد شد.
    سلام من چنتا برنامه مثل کد 1286 نیاز به نسخه نامحدود دارم
    و یک برنامه به صورت اختصاصی برای گزارش تولید و راندمان پرسنل و خرابی دستگاه به شکل کلی نیازمندم
    منتظر تماس شما هستم 09126612678

    در هیچکدوم از برنامه ها نمیشه روی گزینه های صفحه main کلیک کرد چرا؟یعنی عمل نمی کنن


    پاسخ:
    سلام - ماکروهای فایل هنوز فعال نشده اند ! در قسمت پشتیانی لینک های راهنما جهت فعال سازی موجود است.
    سلام و خسته نباشید
    فقط میتونم بگم دست گلتون درد نکنه
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب ، فقط می تونیم بیگیم ممنون و سپاسگذاریم :)
    با سلام و تشکر
    بعد از انجام عملیاتی مانند درامد متفرقه و پرداخت از شارژ در برنامه 1274، در صفحه Data ، درستون های نوع، دسته، و توضیحات به جای کلمات فارسی، حروف بهم ریخته (Garbage) می اید. لطفا بفرمایید این مشکل راچگونه رفع نماییم. در ضمن همه قلم های فارسی نصب شده است.
    پاسخ:
    سلام - تنظیمات زیان محیط vb اکسل شما کاراکترهای فارسی را پشتیبانی نمی کند ! و نیاز به تنظیمات دارد.. از طریق ایمیل تماس بگیرید تا راهنمایی تصویری انجام شود
    با سلام قیمت نسخه کامل برنامه شما چقدر است؟ برای 30 واحد
    پاسخ:
    سلام - لطفا با ذکر کد فایل و شماره نسخه برنامه به ما ایمیل بزنید ...

    در فرم ثبت وجوه نقدی از واحدها در شیت data بایستی امکاناتی فراهم شود که رقم های تکراری مثل پرداخت هزینه شارژ برای ساکنین واحدها بصورت گروهی امکانپذیر باشد چون در صورتیکه واحدها زیاد باشند ثبت وجوه نقدی بصورت یکی یکی کار بسیار ملال آوریست آیا در برنامه اصلی این امکان گنجانده شده است؟

    پاسخ:
    سلام - در نسخه های اصلی غالبا این مورد برطرف شده است.
    سلام
    درستون دیتا پس از ثبت 300 ردیف دیگر نمی توان مواردی را ثبت کد و برنامه ارور میدهد لطفا راهنمایی فرمایید
    پاسخ:
    سلام - فایل های روی سایت محدود هستند در تعداد ردیف ازاد برای ثبت دیتا در جداول ! برای دریافت فایل اصلی با ما تماس بگیرید
    be careful!
    parts of your document may include personal information thet can not be removed by the document inspector.
     
    موقع سیو این پیغامُ می ده !
    پاسخ:
    سلام - بله میده ! چون فایل ها حاوی ماکرو هستند این یک هشدار امنیتی هست صرفا و کافیه تایید کنید .
    سلام و وقت بخیر
    چندتا از برنامه هاتونُ دانلود کردم .
    یک سوالی ک ذهنمُ درگیر کرده این برنامه های رایگان مطمئن هستن ؟!!!
    منظور از مطمئن اینه ک ما قراره یه پروژه ی خیریه ای رو تو دو هفته مدیریت کنیم !
    می گم اگر اطلاعاتمونُ وارد کنیم تو این برنامه ها یهو همه شون نپره ما بریم هوا !!!
    پاسخ:
    سلام - برنامه های رایگان مطمئن هستند ولی محدود هستند ! برای دریافت فایل اصلی برنامه ها و استفاده مطمئن تر و با پشتیبانی کامل تر با ما تماس بگیرید ...
    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    این برنامه اکسل نیاز به پسورد داره پسورد رو من ندیدم هرچقد تو مطلب گشتم
    پاسخ:
    سلام - برای دریافت فایل اصلی و بدون رمز با ما تماس بگیرید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی