مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

با توجه به امکانات نرم افزار اکسل و در عین حال سادگی و سهولت استفاده از آن ،ما در این مرکز سعی داریم تا برنامه ها و نرم افزار های ساده و کاربردی اختصاصی برای مشاغل و کسب و کار های مختلف را در قالب فایل های اکسل با استفاده از قابلیت های برنامه نویسی VBA و ماکرو نویسی در اکسل طراحی و منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

کد فایل :  132001

عنوان : برنامه ثبت و گزارش سرجمع کارکرد اکیپ های کاری به تفکیک ماشین آلات و رانندگان در پروژه ها ، مختص شرکت های پیمانکاری


دانلود نسخه رایگان       l      راهنمای خرید       l    خرید کلمه عبور       l     دانلود نسخه نامحدود


این برنامه که تحت اکسل طراحی و منتشر شده است، امکان ثبت اطلاعات کارکرد ماشین آلات راه سازی یا انواع جرثقیل ها یا هر تجهیزات دیگری را دارد. کاربری آسانی داشته و انواع آیتم ها قابل تعریف است.

1 - تعریف انواع ماشین آلات و شیف های کاری شما
2 - تعریف رانندگان و اکیپ های کاری همراه تجهیزات
3 - ثبت اطلاعات از طریق فرم و آرشیو خودکار آنها
4 - گزارش کارکرد تعدادی برای همه آیتم های موجود
5 - مشاهده آرشیو اطلاعات و فیلتر تخصصی و کاربردی

توجه : نسخه رایگان برنامه محدود بوده و رمز گذاری شده است. این نسخه صرفا جهت آشنایی با محیط برنامه و بررسی قابلیت ها و کارکرد های طراحی شده می باشد و پس از پر شدن جداول محدود دیتا قفل خواهد شد. در نسخه نامحدود برنامه ، همه امکانات نسخه رایگان فعال است با این تفاوت اساسی که قابلیت ثبت دیتا در جداول و تنظیمات برنامه نامحدود و دائمی خواهد بود. صفحات فایل رمز نداشته و می توانید عناوین و فرمول ها را در صورت تسلط ویرایش نموده و صفحات جدید در فایل اضافه کنید. نسخه نامحدود دارای پشتیبانی فنی دائمی بوده و هر زمان که نیاز به توسعه یا تغییری داشته باشید، در صورت امکان ما برایتان اعمال خواهیم کرد.

 
 
 

نظرات  (۱)

سلام
وقتتون بخیر
کد فایل 1320
نسخه 1

خواهشا در این مورد منو راهنمایی کنید خیلی ضروریه
من قبل از اینکه برنامه شما رو ببینم یه برنامه برای کارکرد و تعمیرات نگهداری ماشین آلات راهسازی شرکت خودمون نوشته بودم که اتفاقا خیلی مشترکات با برنامه شما داره فقط یه مشکلی داشتم. در combo box  های شما نام افراد بدون هیچ مشکلی نمایش داده میشه ولی برنامه من که با آفیس 2016 تهیه شده حرف "ی" را از حروف قبل از خود جدا میکند مثلا "ابراهیمی" را "ابراه  یمی" مینویسد همه فونت های شما رو هم کپی کردم بازم مشکل حل نشد شما همچین مشکلی نداشتید؟
و اینکه چطور اون فلش  combo box   رو به سمت راست بردید
پاسخ:
سلام - تنظیمات فونت را ابتدا در محیط vb چک کنید و بعد هم لوکیشن سیتم را روی persian قرار دهید. اگر باز هم مشکل داشتید ، فونت صفحه تعریف اطلاعات را تغییر دهید یا زبان فارسی صفح کلید را به حالت استاندارد انتخاب کنید ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی