مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

با توجه به امکانات نرم افزار اکسل و در عین حال سادگی و سهولت استفاده از آن ،ما در این مرکز سعی داریم تا برنامه ها و نرم افزار های ساده و کاربردی اختصاصی برای مشاغل و کسب و کار های مختلف را در قالب فایل های اکسل با استفاده از قابلیت های برنامه نویسی VBA و ماکرو نویسی در اکسل طراحی و منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

کد فایل :  124701

عنوان : برنامه ثبت آمار تولید و ضایعات محصول ، ثبت توقفات دستگاه ، امکان تعریف 9 سالن و 10 دستگاه برای هر سالن و 10 محصول برای هر دستگاه


دانلود نسخه رایگان       l      راهنمای خرید       l    خرید کلمه عبور       l     دانلود نسخه نامحدود


این برنامه برای ثبت اطلاعات اصلی فرایند تولید شما در سطح متوسط قابل استفاده است ! موارد زیر در این برنامه دیده شده است :

1 - تعریف سالن ها یا قسمت های تولید تا سقف 9 مورد

2 - تعریف 10 دستگاه فعال برای هر سالن یا قسمت تولیدی

3 - تعریف 10 محصول میانی یا نهایی برای هر دستگاه تولیدی

4 - در مجموع امکان تعریف بیش از 900 محصول میانی یا نهایی

5 - تعریف انواع توقفات دستگاه های فعال تا سقف 10 مورد

6 - ثبت آمار تولید و ضایعات به تفکیک هر محصول برای هر دستگاه

7 - ثبت میزان توقفات دستگاه ها به تفکیک نوع عیوب بر حسب دقیقه

8 - گزارش تولید و ضایعات و درصد آن برای هر محصول و توقفات کلی دستگاه


توجه : نسخه رایگان برنامه محدود بوده و رمز گذاری شده است. این نسخه صرفا جهت آشنایی با محیط برنامه و بررسی قابلیت ها و کارکرد های طراحی شده می باشد و پس از پر شدن جداول محدود دیتا قفل خواهد شد. در نسخه نامحدود برنامه ، همه امکانات نسخه رایگان فعال است با این تفاوت اساسی که قابلیت ثبت دیتا در جداول و تنظیمات برنامه نامحدود و دائمی خواهد بود. صفحات فایل رمز نداشته و می توانید عناوین و فرمول ها را در صورت تسلط ویرایش نموده و صفحات جدید در فایل اضافه کنید. نسخه نامحدود دارای پشتیبانی فنی دائمی بوده و هر زمان که نیاز به توسعه یا تغییری داشته باشید، در صورت امکان ما برایتان اعمال خواهیم کرد.

 

 

نظرات  (۷)

سلام من نتونستم نسخه رایگان دانلود کنم نیاز فوری دارم 😞

پاسخ:
سلام گاها سرور دانلود فایل ها کند یا غیرفعال می شود که موردی بوده و روز بعد حتما برطرف شده است. مجدد چک بفرمائید
  • حمیدرضا ولی نژاد
  • سلام من نسخه نامحدود رو دانلود کردم اما دقیقا مثل نسخه ی 3000 تومنی قفله منوهاش . چرا؟

    پاسخ:
    سلام صفحات برای بهم نریختن قفل شده اند ولی بدون رمز ! قفل صفخه را بدون رمز بردارید
  • الهام عبدالرحیمی
  • سلام نسخه رایگان چرا دانلود نمیشه

    پاسخ:
    سلام - مجدد تلاش کنید احتمالا مشکل سرور بوده است.
  • حامد قرائیان
  • با درود

    من یه ورژن از برنامه خریداری کردم اما متاسفانه رمز نمایش داده نشد و نتوانستم دانلود کنم... لطفاً اطلاع دهید...

    پاسخ:
    سلام خدمت شما - مجدد لینک تصویر را چک کنید. اگر نشد ایمیل بزنید تا فایل نامحدود را خدمت تان ارسال کنیم.
  • حمید فدائی
  • سلام یه ورژن برنامه رو خرید کردم باید در موردس صحبت کنم شماره تماس بفرمائید

    پاسخ:
    سلام - از طریق ایمیل با ما در تماس باشید.
  • اسماعیل برادران گیلانی
  • به نام خدا
    با سلام و احترام
    خواستم بپرشم شما برای تعمیرات و نگهداری برنامه ای کامل طراحی کردید چون من نیاز دارم . ممنون
    پاسخ:
    سلام - برنامه خاصی که عمومی باشد خیر ! سفارشات اختصاصی مشتریان بوده است که می توانید ایمیل بزنید و خواسته های خودتان را مطرح کنید تا بررسی کنیم.
  • مینا توسلی
  • سلام
    پاسخ:
    علیک سلام :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی