مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

با توجه به امکانات نرم افزار اکسل و در عین حال سادگی و سهولت استفاده از آن ،ما در این مرکز سعی داریم تا برنامه ها و نرم افزار های ساده و کاربردی اختصاصی برای مشاغل و کسب و کار های مختلف را در قالب فایل های اکسل با استفاده از قابلیت های برنامه نویسی VBA و ماکرو نویسی در اکسل طراحی و منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

آموزش Excel: پرینت اطلاعات در اکسل و تنظیمات آن

اکسل امکانات زیادی جهت تنظیم خصوصیت های صفحه و چاپ آنها ارائه می دهد. در این درس به بررسی این تنظیمات می پردازیم.

 

آموزش Excel: ایجاد و ویرایش لیست ها در اکسل

همانطور که در درس های قبل اشاره شد، یکی از کاربردهای مهم نرم افزار اکسل، مدیریت و ویرایش ساده تر داده ها است. در این درس به آموزش ایجاد و ویرایش لیست ها می پردازیم.

 

آموزش Excel: ایجاد و ویرایش نمودارها در اکسل

یکی از قابلیت های مهم نرم افزار اکسل، رسم نمودار براساس داده های موجود در صفحه گسترده است که به تجزیه و تحلیل داده ها کمک می کند و می تواند سبب ارزیابی و مقایسه ساده تر و سریع تر داده ها شود. در این درس با انواع نمودار در اکسل و کار با آنها آشنا...

 

آموزش Excel: معرفی توابع ریاضی در اکسل

در این درس به معرفی و کاربرد برخی از توابع اکسل می پردازیم. شما به کمک این توابع می توانید عملیات ریاضی را به راحتی انجام بدهید.

 

آموزش Excel: کار با توابع ریاضی و فرمول های اکسل

برنامه اکسل برای انجام محاسبات ریاضی، از امکاناتی نظیر «فرمول نویسی در سلول ها» استفاده می کند. در این درس با امکانات محاسباتی اکسل و کار با فرمول ها آشنا خواهیم شد.

 

آموزش Excel: ورود مراجع و اطلاعات خارجی به اکسل

در این درس علاوه بر یادگیری درج این منابع اطلاعاتی در برگه ها، با برخی از گزینه های زبانه Insert همچون درج جدول، درج تصویر، درج نمادهای ریاضی و درج اشکال در اکسل آشنا می شویم.

 

آموزش Excel: ادامه نحوه ایجاد و تنظیمات برگه های اکسل

در قسمت قبلی آموختیم که چگونه برگه ها را ایجاد و جابجا کنیم، چگونه تغییر نام بدهیم و قوانین نام گذاری ها و مواردی از این دست را آموختیم. در این جلسه ارتباط دادن بین برگه های مختلف و رمز گذاری برگه های اکسل را باهم یاد می گیریم.

 

آموزش Excel: نحوه ایجاد و تنظیمات برگه های اکسل

برای تسلط بیشتر به یک پروژه اکسل، علاوه بر کار با سلول ها، لازم است که کار با برگه ها یا Sheetها را نیز بیاموزید. در این درس شیوه کار با برگه ها را بررسی می کنیم.

 

آموزش Excel: قالب و ترازبندی سلول های اکسل

در این درس ادامه کار با سلول ها را خواهیم آموخت. مواردی همچون: قالب بندی، شیوه نمایش اعداد، تاریخ و ساعت در یک سلول، ترازبندی محتوای درون سلول، خصوصیت های قلم، خصوصیت های کادر سلول و رنگ آمیزی یک سلول.

 

آموزش Excel: سلول های اکسل و تنظیمات آن

همانطور که پیشتر اشاره شد، یک سلول می تواند یک «مقدار» یا یک «فرمول» را بپذیرددر این درس وارد کردن داده در یک سلول و تنظیمات آن را یاد خواهیم گرفت.

 

آموزش Excel: معرفی صفحه‌ های گسترده و انواع داده ها در اکسل

در درس قبل با محیط، بخش ها و زبانه های اصلی نرم افزار اکسل آشنا شدیم. در این درس با اصطلاحات و عبارات بیشتری آشنا خواهیم شد. در عین حال کار با سلول ها را خواهیم آموخت و چند تمرین نیز انجام خواهیم داد.

 

آموزش Excel: معرفی نرم افزار اکسل

حتما تاکنون با اهمیت روزافزون استفاده از نرم افزار اکسل آشنا شده اید و به همین دلیل است که دوره آموزش اکسل را برای یادگیری انتخاب کرده اید! اگر تاکنون با این نرم افزار آشنایی نداشته اید و حتی هیچ ایده ای درباره کارکرد آن ندارید، اصلا نگران نباشید!...

 

آموزش کپی کردن سلول‌ها به عنوان عکس در اکسل

همان‌طور که می‌دانید در نرم‌افزار Microsoft Excel امکان Copy و Paste کردن سلول‌ها در محیط نرم‌افزار به آسانی وجود دارد. اما فرض کنید قصد دارید سلول‌ها را در محیط یک‌ نرم‌افزار دیگر نمایش دهید. در این مطلب به آموزش این کار خواهیم پرداخت.

 

آموزش مستند سازی اطلاعات با اکسل

مدرسه های مختلف برای مستند سازی و نگهداری اطلاعات مدرسه خود از امکانات و ترفندهای زیادی استفاده میکنند. خیلی از آنها نرم افزارهای آماده ای برای اینکار به کار میگرند و همیشه از اینکه کم و کاستی این نرم افزارها شکایت دارند. برنامه اکسل می تواند به...

 

آموزش ثابت نگه‌ داشتن سرستون‌ها در اکسل

با استفاده از ترفندی ساده می‌توانید سرستون‌ها را در محیط اکسل ثابت نگاه‌ دارید.

 

دانلود کتاب آموزش حسابداری با نرم افزار اکسل

باز هم یک کتاب آموزشی کاربردی را برای شما عزیزان با عنوان دانلود کتاب آموزش حسابداری با نرم افزار اکسل را آماده کرده ایم که به دوست داران کتاب های آموزشی تقدیم می کنیم . بسیاری از ما با حسابداری آشنا هستیم اما شاید آگاهی نداشته باشیم که حسابداری

 

منبع : وب سایت فرهنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی