مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

با توجه به امکانات نرم افزار اکسل و در عین حال سادگی و سهولت استفاده از آن ،ما در این مرکز سعی داریم تا برنامه ها و نرم افزار های ساده و کاربردی اختصاصی برای مشاغل و کسب و کار های مختلف را در قالب فایل های اکسل با استفاده از قابلیت های برنامه نویسی VBA و ماکرو نویسی در اکسل طراحی و منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

کد فایل :  126801

عنوان : برنامه حسابداری عمومی دارای دفتر روزنامه و کل ، امکان تعریف حساب های کل و معین و تفصیلی با کدینگ خاص ، امکان کنترل روزانه و گزارش ماهانه و چاپ سند


دانلود نسخه رایگان            راهنمای خرید       l    خرید کلمه عبور       l     دانلود نسخه نامحدود


این برنامه که تحت اکسل طراحی شده بستر مناسبی برای ثبت اطلاعات حسابداری شرکت ها یا سازمان های کوچک را فراهم کرده است. کدینگ حسابها خودکار انجام شده و گزارشات اختصاصی هر حساب نیز در دسترس است . این برنامه امکانات زیر را داراست :

1 - ثبت اسناد حسابداری با اطلاعات کامل لازمه برای مدیریت

2 - انتخاب حسابها از طریق فرم برای کاربری ساده تر و راحت تر

3 - تعریف کدینگ خطی خودکار برای حسابهای کل و معین و تفصیلی

4 - امکان جستجو و چاپ سند حسابداری با فرمت استاندارد جهت گزارشات

5 - گزارش ماهانه تراز حسابهای کل تعریف شده ( یا هر بازه تاریخی دیگری )

6 - جدول تراز روزانه برای ماههای مختلف جهت بررسی صحت اسناد ثبت شده

7 - مشاهده تراز حسابهای کل به تفکیک گروه ها و حسابهای معین تعریف شده

8 - داشتن صفحه راهنما جهت آشنایی با نحوه کار با فایل و قسمت های آن


توجه : نسخه رایگان برنامه محدود بوده و رمز گذاری شده است. این نسخه صرفا جهت آشنایی با محیط برنامه و بررسی قابلیت ها و کارکرد های طراحی شده می باشد و پس از پر شدن جداول محدود دیتا قفل خواهد شد. در نسخه نامحدود برنامه ، همه امکانات نسخه رایگان فعال است با این تفاوت اساسی که قابلیت ثبت دیتا در جداول و تنظیمات برنامه نامحدود و دائمی خواهد بود. صفحات فایل رمز نداشته و می توانید عناوین و فرمول ها را در صورت تسلط ویرایش نموده و صفحات جدید در فایل اضافه کنید. نسخه نامحدود دارای پشتیبانی فنی دائمی بوده و هر زمان که نیاز به توسعه یا تغییری داشته باشید، در صورت امکان ما برایتان اعمال خواهیم کرد.

 

 

 

 

نظرات  (۱۹)

سلام
توی فایل راهنما نوشته شده

توجه : یک فایل اکسل شامل همه حسابهای کل و معین

و تفصیلی معمول جهت حسابداری عمومی ضمیمه شده

که می توانید از ان به عنوان راهنما استفاده کرده

و یا عناوین و کدها را کپی کنید !

اما توی فایل دانلودی فایلی وجود نداشت و کار کردن خیلی سخت هست برام بدون دمو 

پاسخ:
سلام راهنما نحوه کار با همه صفحات فایل رو توضیح داده ! امکانات و خدمات موجود هم می توانید در نسخه رایگان رمز گذاری شده مشاهده و بررسی کنید.

میخواهم دانلود رایگان نسخه رو انجام بدم ولی متاسفانه نمیشه علت چیه

پاسخ:
سلام لینک دانلود چک شد مشکلی نداشت. مجدد تلاش بفرمائید.
  • REZASAMEIE SAMEIE
  • سلام وقت بخیر فونت لیست های کشویی برای من فارسی نمایش داده نمیشه و لاتین ناخانا هست 
    چطور باید درستش کنم ؟

     

    پاسخ:
    سلام کافیه لوکیشن سیستم رو حالت persian بگذارید درست میشه. در راهنمای برنامه هم توضیح داده شده است

    سلام من همین الا دانلود کردم فرم که من در تصاویر دیدم فرم پیشرفته است

    اما وقتی خریدم یه فرم ساده به من فروختید

    پاسخ:
    سلام با زدن روی دکمه های موجود در صفخات فرم ها باز می شوند. هر چند مهم کارکرد و محاسبات و گزارشات هست نه صرف فرم ها !

    سلام تصاویر فرم که اینجا گزاشتین با فرم دانلود شده من کاملان فرق دارد

    یعنی به قیمت 600000 شصت هزار تومان شما یه جدول  ساده رو به من دادید

    پاسخ:
    سلام همو جدول ساده برای ذخیره اطلاعات هست که گزارشات خوبی رو ایجاد خواهد کرد. همچنین دقت کنید برای باز کردن فرم ها باید با دکمه های موجود طبق راهنمای فایل کار کنید

    با سلام 

    این نرم افزار کاملتر می باشد ؟ یا نرم افزار حسابداری مالی ؟
    قصد دارم نرم افزاری استفاده کنم ، حساب های کل معین تفضیلی ، دفتر چک ها و قرض ها ... درج کنم و در آن پس از وارد کردن عنوان حساب ها و بخش های مختلف ، به صورت لیست بازشو در برگه های دیگر لست حساب ها و ... اتومات نمایش داده شود
    شما کدام نرم افزار را پیشنهاد میکنید ؟ همچنین این نرم افزارها پس از خرید کد قابلت ایجاد برگه ها و کدهای سفارشی را دارند ؟ و همینطور به کدهای vba و مارکروهای آنها دسترسی و قابل تییر خواهد بود ؟ و همینطور در آینده انبار داری و تنخواه گردان هم قصد اضافه کردن دارم ، آیا میشود که بف نرم افزار خریداری شده اضافه کرد؟
    متشکر میشوم راهنمایی بفرمایید و کد نرم افزار مناسب برای هدفم را اعلام نمایید.

    پاسخ:
    سلام برنامه های ما صرفا فایل های اکسل کد نویسی شده هستند که برای کارهای مختلف طراحی و منتشر شده است. کامل تر یا بهتر بودن بسته به نیاز شما و استفاده شما دارد. همه موارد موجود را بررسی و برنامه مناسب خود را دریافت کنید

    سلام من دو تا فایل حسابداری خرید دفتر روزنامه و کل با محاسبه قیمت تمام شده نسخه پیشرفته که هر دو تاش ارور میده  چیکار کنم

    پاسخ:
    سلام . فایل ها چک شده و اروری ندارند ! فایل حاوی دیتا را ارسال کنید تا بررسی کنیم.

    سلام چرا لینک دالنود خطا میده  و زمان ارجاع به لینک دانلود تنها صفحه ای سیاه رنگ نمایش داده می شود

    پاسخ:
    سلام - خرابی سرور موقت بوده احتمالا . مجدد تلاش کنید
  • رضوان سلیمانی پورلک
  • سلام من این نرم افزار رو خریدم تو چاپ سند مشکل دارم و نیاز به راهنمایی
    ممنون میشم کمکم بفرمایید
    پاسخ:
    سلام - روی برخی سیستم ها کد پرینت خودکار فعال نمی شود که بدلیل متفاوت بودن تنظیمات پرینت خاص شماست. می توانید براحتی دستی پرینت بگیرید. با تعیین ناحیه پرینت و زدن ctrp+p / راهنما در اینترنت موجود است
    سلام من نسخه نامحدود خریداری کردم،ولی امکان اضافه کردن کد تفضیلی ؛ یا کد معین ندارم؛میشه راهنمایی بفرمایید،ممنون مبشم سریعتر جواب بدین

    پاسخ:
    سلام - صفحه راهنما را کامل مطالعه بفرمائید همه توضیحات لازم ارائه شده است. !
    سلام اگه نام سرفصلهارا بخواهم تغییر بدم میشه یا اکسل قفل داره؟چون من ایران نیستم میخوام سرفصلهارو انگلیسی کنم
    پاسخ:
    سلام - بله قابل تغییر است.
    با سلام 
    برنامه به تازگی دانلود کردم هیچ کدام از کلید های انتقال دهنده صفحه راهنما و یا main کار نمیکنه و ارور می دهد 
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    پاسخ:
    سلام - ماکروها هنوز فعال نشده اند ! در قسمت پشتیبانی راهنمای فعال سازی ماکرو را مجدد مطالعه بفرمائید.
    با سلام
    این برنامه به هنگام جاپ سند بعضی اوقات بستانکاری را با ارور نشان می دهد. مثلا ثبت سند زیر:
    هزینه بدهکار
                                         حسابهای پرداختنی بستانکار

    حسابهای پرداختنی بدهکار
                                              بانک یا صندوق بستانکار

    لازم به ذکر است که به هنگام ثبت ابتدا بدهکاری ها و بعد بستانکاری ها ثبت شده ولی باز مشکل خطا در چاپ سند دیده می شود.

    پاسخ:
    سلام - فایل حاوی دیتا را از طریق ایمیل ارسال بفرمائید تا بررسی کنیم.
    سلام
    روزتون بخیر
    من فایل رو خریداری کردم و اطلاعات رو وارد کردم
    اما در زمان چاپ سند خطای "Run-time error 1004" رو میده
    چطوری رفع میشه؟
    پاسخ:
    سلام - بدلیل متفاوت بودن تنظیمات پرینت روی سیستم های مختلف در برخی موارد کد پرینت خودکار فعال نیست ! در این صورت می توانید براحتی در صفحه ناحیه پرینت را دستی تعیین کنید و پرینت بگیرید.
    سلام و خسته نباشید
    بابت فایل سپاس
    ببخشید گزینه Unprotect غیرفعال کردم منتها پسورد نیاز داره
    میشه لطفا کمکم کنید
    پاسخ:
    سلام - برای استفاده نامحدود و بدون رمز صفحات می توانید فایل اصلی برنامه را خریداری و دریافت نمائید
    با سلام و خدا قوت بابت زحمت های شما....میخاستم بگم اگه میشد گزارش های سود و زیان و ترازنامه ای بهش اضافه کرد عالی میشد ..با تشکر
    پاسخ:
    سلام و تشکر از شما - بله در نسخه های بعدی ان شاء الله این موارد افزوده خواهد شد.
  • پدرام مقدم
  • با سلام ،
    خسته نباشید . مدت یکسال و نیم میشه که دارم از فایل 1268 - حسابداری عمومی - استفاده میکنم . خیلی راضی هستم و تمام احتیاجم رو با دقت براورده کرده . باز هم متشکرم. سر سال شده میخواستم بدونم که آپدیت و یا ویرایش جدید داره یا نه.
    من از نسخه میلادی استفاده میکنم
    پاسخ:
    با سلام - خوشحالیم که برایتان راضی کننده بوده است. نسخه جدیدی از این برنامه هنوز منتشر نشده است ! در صورت طراحی  و انتشار در همین پست اطلاع رسانی خواهد شد.
    سلام
    گویا دانلود با مشکل مواجه شده -
    پاسخ:
    سلام لینک دانلود چک شد و صحیح بود !

    http://s6.picofile.com/file/8190562968/1268_1_1.zip.html

    وقتی در قسمت ثبت روزنامه داده ها رو در ستون بدهکار و شرح سند وارد می کنیم وقتی می خواهیم چاپ سند بگیریم قسمت شرح سند مربوط به بدهکاری ها چند تا شو میاره ولی بعده 4 تا ردیف اینا بقیه شرح سند هارو با نام یکسان می نویسه .....
    من چند بار پاک کردم از نوع نوشتم ولی این ایراد از بین نرفت ...... ممنون میشم کمکم کنید ..... 
    پاسخ:
    سلام - احتمالا شماره ردیفها در فرم چاپ تکراری وارد شده ! فایل را ارسال کنید تا بررسی کنیم ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی