مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

با توجه به امکانات نرم افزار اکسل و در عین حال سادگی و سهولت استفاده از آن ،ما در این مرکز سعی داریم تا برنامه ها و نرم افزار های ساده و کاربردی اختصاصی برای مشاغل و کسب و کار های مختلف را در قالب فایل های اکسل با استفاده از قابلیت های برنامه نویسی VBA و ماکرو نویسی در اکسل طراحی و منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

همه برنامه های منتشر شده و یا سفارشات کاربران به همراه صفحه راهنما ارائه گردیده است ! لذا در ابتدا صفحه راهنمای فایل را کامل و دقیق مطالعه بفرمائید ! در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ابهامی در مورد نحوه استفاده از برنامه ها و یا بروز خطاها و ایرادات احتمالی در محصولات ارائه شده می توانید در قسمت نظرات همین پست سوال خود را مطرح کرده و پاسخ آن را در اسرع وقت مشاهده نمایید. دقت کنید شاید سوال مورد نظر شما قبلا پاسخ داده شده باشد ، لذا کامنت ها را نیز ابتدا مطالعه بفرمائید !

در صورت استفاده از نرم افزارهای تخصصی که خریداری نموده اید نیز می توانید مستقیما با ایمیل ما در ارتباط باشید. ما در جهت رفع هرچه سریعترو  بیشتر نیازها و خواسته های شما دوستان و کاربران عزیز گام برمی داریم !

 


صفحه تماس با ما : بازکردن فرم            آدرس ایمیل مستقیم ما :   appsrequest@gmail.com


لینک های آموزشی مفید برای نرم افزار اکسل


آموزش Excel: پرینت اطلاعات در اکسل و تنظیمات آن

آموزش Excel: ایجاد و ویرایش لیست ها در اکسل

آموزش Excel: ایجاد و ویرایش نمودارها در اکسل

آموزش Excel: معرفی توابع ریاضی در اکسل

موزش Excel: کار با توابع ریاضی و فرمول های اکسل

آموزش Excel: ورود مراجع و اطلاعات خارجی به اکسل

آموزش Excel: ادامه نحوه ایجاد و تنظیمات برگه های اکسل

آموزش Excel: نحوه ایجاد و تنظیمات برگه های اکسل

آموزش Excel: قالب و ترازبندی سلول های اکسل

آموزش Excel: سلول های اکسل و تنظیمات آن

آموزش Excel: معرفی صفحه‌ های گسترده و انواع داده ها در اکسل

آموزش Excel: معرفی نرم افزار اکسل


کلیپ ها و ویدئوهای آموزشی کار با نرم افزار اکسل


آموزش عمومی نرم افزار اکسل قسمت اول

آموزش عمومی نرم افزار اکسل قسمت دوم

آموزش عمومی نرم افزار اکسل قسمت سوم

آموزش عمومی نرم افزار اکسل قسمت چهارم

آموزش نحوه کار با جدول ها در برنامه اکسل

آموزش قفل کردن فایل های اکسل و پاورپوینت

نظرات  (۳۴)

  • احسان فرمانبر
  • سلام من نسخه 143802 دریافت و پرداخت رو خریدم ، اصلا نمیشه باهاش کار کرد ! میشه راهنمایی کنین ؟

    پاسخ:
    سلام راهنمای برنامه رو کامل و دقیق مطالعه بفرمائید. نحوه استفاده توضیح داده شده است. با سپاس
  • مهدی بخشعلی زاده
  • با سلام من فایل 145401 رو تهیه کردم ولی برای اضافه کردن ماکرو ازم پسورد میخواد لطفا راهنمایی بفرمایید  ضمنا در واتس آپ هم خدمتتون پیام فرستادم با شماره 0920317****

    پاسخ:
    سلام - کدهای برنامه رمز داشته و مختص طراح هست. در صورت استفاده اموزشی امکان ارائه کدها با پرداخت مبلغ معادل برنامه وجود دارد

    عدم کارکردن برنامه خریداری شده. برنامه ۱۴۶۵۰۱ رو خریداری کردم ولی هیچ قابلیت ثبت اطلاعاتی نداره

    پاسخ:
    سلام راهنما رو مجدد کامل مطالعه بفرمائید. ماکروها فعال نکردین احتمالا هنوز

    سلام وقت بخیر.ببخشید من فایل اکسل کد1466 نسخه برنامه 1 دارم. ولی باز هم از روی راهنما درست متوجه نشدم.الان برای کسی که بخاد کار انبارداری برای اولین بار با این اکسل انجام بده چطوره؟چطور باید 3قسمت مشتری،پروژه و تامین کد جداگانه بگیرند وقتی رمزگذاری شده.یا قسمت حواله رو چطور باید پر کرد؟

     

    پاسخ:
    سلام فایل رایگان محدود هست / فایل نامحدود رو خریداری کنید و راهنما رو مطاله کنید. اگر کدها غیر قابل تغییر هستند چون خودکار کد دهی می شود

    سلام توی نسخه نامحدود ثبت تردد پرسنل و پرداخت حقوق در قسمت تایم امکان اضافه کردن سطر و ستون هست؟ واینکه میشه واسه هر پرسنل حقوق جداگانه تعریف کرد؟

    پاسخ:
    سلام طبق توضیحات راهنما میشه برای پرسنل حقوق جداکانه در صفحه تنظیمات تعریف کرد
  • سلام و عرض ادب
  • با سلام و عرض ادب

    من نسخه رایگان 124701 و 124702 را مطالعه کردم.دستتون درد نکنه

    سوالم اینجاست که در نسخه اصلی امکان اضافه کردن محصول تا چه حدی امکان دارد؟

    در ضمن در نسخه اصلی آیا اماکن استفاده از فرمول ها اضافه و کم کردن شیت ها را داریم یا خیر؟

    همچنین امکان خروجی یا گراف داریم؟

    پاسخ:
    سلام نسخه اصلی فقط در ثبت اظلاعات نامحدود است. تنظیمات تغییری نمی کند. فایل اصلی صفحه رمز ندارد و می توانید فرمول ها ویرایش کنید یا صفحه اضافه کنید 
  • علیرضا جاهد
  • سلام وقت بخیر

    بزرگوار بنده کد 144201 رو خریداری کردم بعد از 3 هفته از امروز در قسمت درج مبلغ کل کلمه value! نمایش داده می شود !!!

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    پاسخ:
    سلام فرمت دیتای وارد شده صحیح نیست ! جایی دیتای بد وارد می کنید. راهنما رو مجدد مطالعه بفرمائید
    Thank you a bunch for sharing this with all of us you
    really recognize what you're talking approximately!
    Bookmarked. Kindly additionally consult with my site =).
    We may have a link alternate agreement among us
    پاسخ:
    Ok - Thanks

    سلام خسته نباشید. ببخشید فایل رایگانتونو چطوری باید ببینم؟ من دانلودش کردم داخل فابل اکسل کلا فقط یکسری توضیحات نوشته!

    پاسخ:
    سلام غیر از صفحه راهنما صفحات دیگر هم در فایل اکسل هست برای ثبت اطلاعات و مشاهده گزارشات

    سلام هزینه فایل فروش و بازاریاب و درصد فروشتان چقدر است؟

    با سلام

    من برنامه مدیریت مالی ساختمان ها و مجتمع های مسکونی چند بلوکی 1205 نسخه 5 خریداری کردم حال مشکل اینجاست که من قبلا نسخه رایگان تست کردم که 10 واحد برای هر بلوک تعریف شده بود و چون بلوک های ما 16 واحدی بود نسخه اصلی خریدم که واحدهای بیشتری داشته باشه ولی در حال حاضر همچنان به همان صورت است.

    چطور میشه تعداد واحد های هر بلوک رو تغیر داد؟

    و مورد دوم اینکه در قسمت ثبت هزینه ها در نسخه های قدیمی این برنامه قابلیت انتخاب نوع هزینه وجود داشت که خیلی خوب بود چرا در نسخه های جدیدتر به جای پیشرفت و اضافه کردن منو ها اونارو حذف کردید؟

    پاسخ:
    سلام - از طریق ایمیل تماس بگیرید تغییرات لازم اعمال خواهد شد..

    سلام من از نرم افزار ثبت چک استفاده می کردم بعد از پایان یافتن ثبت رکورد من اصلیشو خریدم که نامحدود بشه برام ولی تو خود فایلی که دارم نمیدونم چجوری رمز رو وارد کنم وارد کردن دوباره اطلاعات برام خیلی سخته تو نسخه که خردیدم ایا راهی هست من همین نسخه رایگان رو نامحدود کنم

    پاسخ:
    سلام - فایل رایگان را ارسال کنید به همراه اطلاعات تا بریتان نامحدود کنیم. ( ایمیل کنید )

    سلام

    در برنامه اکسل ثبت ورود و خروج ها در قسمت time وقتی اسامی و ساعت هاشون وارد میشه مشکلی نداره ولی بعد در قسسمت report جمع خروجی ساعت کارکرد اشتباه است و با ساعت های وارد شده تطابق ندارد . ممنون میشم راهنمایی کنید .

    پاسخ:
    سلام - فایل را ایمیل کنید تا بررسی کنیم .!
  • رمضانزاده
  • سلام-در برنامه ثبت ورود و خروج پرسنل و گزارش ماهانه وقتی در قسمت time ساعت ها وارد میشه مشکلی نداره ولی در قسمت report ساعت های پرسنل با ساعت های وارد شده طیابق نداره . مشکل از کجاست؟ متشکر 
    پاسخ:
    سلام - فایل را از طریق ایمیل ارسال کنید تا بررسی کنیم ...
  • محمد آریان
  • بابا چقدر مسخره این شما خداوکیلی این چه کاریه برداشتین اکسل رو پروتکت کردین که چی بشه حداقل بزارید 4تا صلوات به مرده هاتون برسه زشته واقعا 
    پاسخ:
    سلام - خب شما رایگان که استفاده می کنید ما برای صلوات گذاشتیم دیگه برادر !! بعدش هم شما می تونی 1000 تا برنامه رو که هر کدوم 2 روز زمان برده برای کد نویسی همین طور با صلوات ارائه بدی ؟!  برداشتن رمز کاری نداره ! شمایی و انصافت جناب ...

    سلام

    از کجا باید دفتر روزنامه و کل رو دانلود کرد هر چی سایت باز میکنم که تبلیغ آسیاتک هست و همراه اول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام - در لینک دانلود رایگان روی قسمت دانلود فایل باید کلیک کنید !

    با سلام و عرض ادب و احترام و تشکر از ارائه برنامه های اکسلی ارزنده

    بنده سال قبل یک برنامه برای ثبت هزینه ها و شارژ آپارتمان از سایت شما دانلود کرده بودم که امروز خواستم آنرا مورد استفاده قرار دهم و تعدادی داده وارد کردم و در نهایت به مشکل برخودم.

    برنامه حاوی 6 شیت      راهنما،   Archive , Sett,Stat , Report , Data می باشد. محل ورود داده های شیت Data تا ردیف 157 بوده و پس از آن هیچ داده ای در ردیفهای بعدی نمی توانم وارد کنم چاره کار چیست؟

    پاسخ:
    سلام - اگر فایل رایگان را داشته اید که پر شده و می بایست نامحدود ان را سفارش دهید و اگر فایل اصلی را خریده اید لطفا از طریق ایمیل ارسال کرده و توضیحات را بدهید تا بررسی کنیم.
    با عرض معذرت این فایلتون رو پسوردشو شکستم


    پاسخ:
    سلام - نوش جان :) کار سختی نیست شکستن رمزهای فایل اکسل ، سخت نشسکتن و خریدن هست :)
  • احمد احمدی نسب
  • من برنامه 1225-1.1-1 را دانلود کردم میخام به لیست اضافه کنم شیت قفل میباشد رمز باز کردن قفل شیت را برام پیامک میکنید؟  پست الکترونیک ندارم

    09124838759
    پاسخ:
    باسلام- برای استفاده نامحدود می توانید فایل اصلی برنامه را خریداری نمائید. رمز صفحات نداشته و ثبت اطلاعات دائمی خواهد بود.
  • ابراهیم پرتوی
  • سلام و خسته نباشید
    من تو قسمت انبار به مشکل تعداد برخوردم و میخواهم از 15 تا بیشتر کالا وارد کنم
    چکاری باید انجام بدم تا بالای 35 تا کا لا رو بتونم وارد کنم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام و ممنون از لطف شما - فایل های رایگان محدود هستند ! برای استفاده نامحدود و دائمی و با کدهای بیشتر و بدون رمز می توانید فایل اصلی را خریداری نمائید.
    سلام من دنبال برنامه جهت امور آموزشگاه رانندگی می گردم آیا چنین برنامه ای در بایگانی هست
    پاسخ:
    سلام - در حال طراحی این برنامه جدید هستیم.
    سلام
    من نسخه رایگان نرم افزار حسابداری شما رو دانلود کردم و اطلاعات وارد کردم داخل نرم افزار رایگان ، حالا نرم افزار شما رو خریداری کردم ، خواستم بدونم چطور اطلاعات وارد شده در نسخه رایگان رو میتونم به نرم افزار اصلی وارد کنم
    پاسخ:
    سلام - کافیست اطلاعات را در جداول دیتا کپی کنید. اگر هم نتوانستید فایل حاوی دیتا را برای ما ایمیل کنید تا برایتان انجام دهیم.
  • سید ابراهیم اولیایی
  • با سلام

    عطف به جیمیل شما برنامه خریداری شده  کد 1205  می باشد و برنامه نصب شده نسخه 1 است که بصورت رایگان در سایت قرار دارد

    بنده اول برنامه را بصورت رایگان دریافت کردم چونکه  محودیت داشت و به دنبال این بودم که برای حدوداً یک مجتمع 700 واحدی که دارای 42 بلوک 16 واحدی است بودم که به راهنمای دریافت و خرید  این کدها شدم و کد 1205 را خریداری کردم .

    پاسخ:
    سلام - رمز دانلود و هم چنین لینک دانلود نسخه یک نامحدود مجددا به ایمیل شما ارسال شد.
    باسلام من فایل اکسل  تنخواه رو خریداری کردم در قسمت main ( قسمت جستجو کن) کار نمیکنه من ماکروها رو طبق دستور العمل انجام دادم لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام - از فعال بودن ماکروها و صحیح وارد کردن بازه تاریخ گزارش ( در صورت وجود ) و همچنین ثبت شدن صحیح اطلاعات مطمئن شوید. اگر باز هم برطرف نشد ، فایل حاوی دیتا را از طریق ایمیل ارسال بفرمائید تا بررسی کنیم.
    با سلام خسته نباشید//ببخشید ی سوال داشتم میشه در اکسل در یه سلول که یه فرمول مینویسیم نتیجشو در ی سلول دیگه نشون بدیم؟!مثلا مقدار سلول N7 برابر (c4;f8)sum= ک مثلا میشه 4 حالا من میخوام این مقدار منهای یک بکنم و نتیجش در همون خونه N7 نشون داده بشه//ینی نمیخوام اون منهای یک در خونه N7 بنویسم میخوام در یه سلول دیگه ای بنویسم و نتیجش تو N7 نمایش بدم! آیا شدنیه ؟؟
    پیشاپیش از پاسخگوییتون سپاسگزارم
    با سلام لطفا قیمت فایل1#1#1289 را برام ایمیل بزنین   مرسی
    پاسخ:
    سلام - اطلاعات لازم به ایمیل شما ارسال شد.
    با سلام
    در مورد برنامه ثبت ورود و خروج کار کنان . در قسمت پرداخت ها ، وقتی کد شخص را وارد می کنیم ف نام شخص را از قسمت ثبت شده نمی خواند و باید دوباره نام را وارد کرد .
    لطفا توضیح دهید 
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام - نام خودکار از روی کد پرسنلی شناسایی میشود ! احتمالا کدها را تکراری وارد کرده یا در صفحه ثبت اطلاعات تغییری ایجاد کرده اید ! فایل حاوی دیتا را از طریق ایمیل ارسال بفرمائید تا بررسی کنیم .
    سلام 
    ممنون از زحمات شما 
    لطفا بفرمایید قیمت نسخه اصلی نرم افزار پیمانکاری  با کد 1468#1#1چقدر میباشد و تفاوت نسخه اصلی با نسخه ارائه شده رایگان چه چیزهایی میباشد
    آیا منو و ماژولهایی جدیدی نیز به برنامه اضافه شده یا نه
    **موقع جستجو و فیلتر کرده نرم افزار چطور به حالت اولیه برگردیم
    لطفا مبلغ و طریقه پرداخت نسخه اصلی رو بفرمایید
    دانشجویی حساب کنید

    پاسخ:
    با سلام - برای تهیه فایل اصلی  و استعلام قیمت و نحوه پرداخت لطفا از طریق ایمیل مستقیما تماس بگیرید.
    سلام خسته نباشید در قسمت unprotected sheet چه پسوردی باید وارد کرد؟
    پاسخ:
    با سلام - فایل های رایگان محدود بوده و رمز دارند ! برای استفاده نامحدود لطفا با ذکر کد فایل و نسخه برنامه از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید ...
    سلام
    پس.چرا.جواب ایمیلمو نمیدیید
    پاسخ:
    سلام - قهریم با شما  :)
  • حسین امیررحمت
  • سلام
    در فایل اکسل مربوط به مدیریت ساختمان واحدهای مسکونی شماره فایل 1205
    در زمان ثبت هزینه ها وقتی  popup menu نحوه تقسیم هزینه ها باز میشود ، بجای کاراکتر های فارسی ، علامت های نامفهوم داریم . اگر رقم هزینه ای را ثبت کنیم ، در ستون نوع باز هم بجای حروف فارسی، علائم نا مفهوم داریم
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام - احتمال به خاطر تنظیم نبودن فونت فارسی در محیط VB اکسل تون هست ! از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید تا عکس های راهنمای رفع این مورد برایتان ارسال شود ..
    سلام
    در فایل اکسل مربوط به مدیریت ساختمان واحدهای مسکونی شماره فایل 1274
    زمانی که هزینه ای ثبت میشه اگر هزینه بصورت مساوی بین تمام واحدها تقسیم شود
    در گزارش کلی هر واحد بصورت زیر نمایش داده میشود
    مبلغ کل پرداختی و سهم هر واحد
    ولی اگر هزینه انجام شده بر اساس تعداد نفرات یا متراژ تقسیم شود
    در گزارش کلی هر واحد
    هزینه هر واحد نمایش داده میشود
    و هزینه کلی نمایش داده نمی شود
    لطفا در صورت امکان این مورد هم اصلاح شود
    ---
    هزینه کلی و سهم هر واحد
    09103001306

    پاسخ:
    سلام - همه موارد گفته شده در نسخه 2 برنامه 1274 برطرف شده است ! همچنین در فایل اصلی همان برنامه اصلاحاتی صورت گرفته است ! برای دریافت فایل اصلی با ما تماس بگیرید ...
    سلام
    من برنامه فروش واحد های تولیدی کوچک رو دانلود کردم
    ماکرو ها در صفحه main اونجایی که میخوام بزنم ثبت فاکتور مثلا یا پاک کردن فرم کار نمیکنه
    اولش فعال نبود یه ارور میداد حالا که فعال کردم هیچ کاری نمیکنه
    فقط گزینه منو اصلی کار میکنه
    چیکار باید بکنم

    مرسی
    پاسخ:
    سلام - هنوز ماکروهای فایل شما فعال نشده است ! فقط هاپرلینکهای موجود فعال است ! مجدد نحوه فعال سازی ماکروها را که در صفحه راهنما هم لینک ان موجود است مطالعه کرده و اقدام کنید !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی