مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

طراحی برنامه های کابردی اختصاصی بر پایه نرم افزار اکسل

مرکز دانلود کاربردی اکسل

با توجه به امکانات نرم افزار اکسل و در عین حال سادگی و سهولت استفاده از آن ،ما در این مرکز سعی داریم تا برنامه ها و نرم افزار های ساده و کاربردی اختصاصی برای مشاغل و کسب و کار های مختلف را در قالب فایل های اکسل با استفاده از قابلیت های برنامه نویسی VBA و ماکرو نویسی در اکسل طراحی و منتشر کنیم.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

کد فایل :  128002

عنوان : برنامه ثبت و ویرایش و جستجو اطلاعات املاک جهت رهن و اجاره ، مختص بنگاه مسکن و مشاورین املاک


دانلود نسخه رایگان       l      راهنمای خرید       l    خرید کلمه عبور       l     دانلود نسخه نامحدود


این برنامه که تحت اکسل طراحی شده است مناسب دفاتر مشاور املاک و بنگاه های مسکن می باشد. یک فایل برای خرید و فروش و یک فایل برای رهن و اجاره طراحی شده است. ثبت اطلاعات از طریق فرم بوده و امکان ویرایش املاک ثبت شده و تغییر وضعیت آنها به حالت بسته شده یا فروش رفته وجود دارد. امکان جستجوی تخصصی املاک ثبت شده بر اساس همه ایتم های مختص ملک وجود دارد.


توجه : نسخه رایگان برنامه محدود بوده و رمز گذاری شده است. این نسخه صرفا جهت آشنایی با محیط برنامه و بررسی قابلیت ها و کارکرد های طراحی شده می باشد و پس از پر شدن جداول محدود دیتا قفل خواهد شد. در نسخه نامحدود برنامه ، همه امکانات نسخه رایگان فعال است با این تفاوت اساسی که قابلیت ثبت دیتا در جداول و تنظیمات برنامه نامحدود و دائمی خواهد بود. صفحات فایل رمز نداشته و می توانید عناوین و فرمول ها را در صورت تسلط ویرایش نموده و صفحات جدید در فایل اضافه کنید. نسخه نامحدود دارای پشتیبانی فنی دائمی بوده و هر زمان که نیاز به توسعه یا تغییری داشته باشید، در صورت امکان ما برایتان اعمال خواهیم کرد.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی